Продавець Чистий Дім розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
209 відгуків
Якість гарантуємо!ГОСПОДАРСЬКІ ТОВАРИ

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (63) 619-78-74
+380 (67) 575-30-27
+380 (99) 486-91-86
Івано-Франківськ, Україна
Чистий Дім
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаЗамовлення опрацьовуються при передплаті 100 грн. Замовлення від 1000 грн. опрацьовуються по передплаті 10 %
  • Доставка кур'єром

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитами
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Післяплата

Гарантія:

Умови надання гарантії
Початком гарантійного терміну є дата продажу товару, зазначеної у заповненому гарантійному талоні на конкретний виріб. У разі неналежної роботи світлотехнічного обладнання покупець може звернутися до сервісного центру для усунення несправностей протягом усього гарантійного терміну служби.
Гарантія Чистий будинок не поширюється на товари:
● з видимими ознаками втручання у їх конструкцію та слідами механічних пошкоджень;
● з ознаками порушення умов експлуатації та слідами перегріву та руйнування електронних компонентів;
● без чека (товарної накладної) та заповненого гарантійного талона;
● без збереженої фірмової упаковки;
● з терміном служби, що минув.
Умови обміну продукції
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (розділ 2, стаття 9), покупець може обміняти товар, придбаний в інтернет-магазині «Чистий будинок» протягом 14 днів.
До обміну приймається товар, який:
● Не використовувався і не має слідів експлуатації, механічних пошкоджень тощо;
● має повністю збережений товарний вигляд, упаковку та повну комплектність;
● має документи, що підтверджують його покупку в інтернет-магазині Чистий дім.
Обмін товару провадиться тільки після отримання експертного висновку технічної служби компанії про стан виробу.
Умови повернення продукції
Покупець може повернути товар від компанії Чистий дім за таких умов:
● протягом 14 днів з дня покупки;
● за наявності товарного чека та супровідної документації;
● при збереженні товарного вигляду, цілісності упаковки;
● за відсутності слідів використання.
При розірванні договору купівлі-продажу, кошти виплачуються у повному обсязі відповідно до суми, зазначеної на чеку на момент покупки. Гроші можуть бути повернуті в день розірвання договору або не пізніше ніж 7 робочих днів після цього.
Для проведення процедури повернення продукції достатньо зв'язатися з менеджером компанії Чистий дім залишити відповідну заявку. Передання виробу нашим працівникам можна здійснити за допомогою сервісу «Нова Пошта».

Спосібі оплати та доставки вибирає клієнт.

Оплата.

1. Передплата на картку Приватбанку (іншого банку) зручним для Вас способом. Номер карти повідомляється після узгодження всіх деталей Вашого замовлення.

2. Оплата безпосередньо при отриманні товару (наложений платіж) після перевірки і отриманні товару у транспортній компанії.

3. Оплата готівкою при самовивозі.

Доставка товарів нашого інтернет-магазину здійснюється по всій території України. Доставкою займаються транспортні компанії, з якими ми співпрацюємо ( Нова Пошта). Доставку оплачує клієнт за тарифів транспортних компаній. Номер товарно-транспортної накладної (ТТН) повідомляємо клієнту після відправки. Інтернет-магазин не несе відповідальності за можливі пошкодження в процесі транспортування.

Обмін та повернення товару (крім товарів, який відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 не підлягають обміну та поверненню) здійснюється за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим товаром. Оплату за обмін чи повернення продукції здійснює клієнт.

 

  • Передоплата на карту Приватбанку. Дзвінок менеджера не вимагається

    Після оформлення замовлення, наш менеджер надішле реквізити для оплати по СМС

  • Передоплата на карту Приватбанку. Потрібен дзвінок менеджера

    Предоплата на банковскую карту, яку вкаже наш менеджер, після підтвердження замовлення

  • Хочу обговорити деталі Вайбере

    Якщо хочете обговорити деталі замовлення й оплати наш менеджер напише Вам в Вайбер

  • Післяплата

    Оплатити вашу покупку ви можете при отриманні у відділенні Нової пошти. Вартість накладеного платежу - 20 грн + 2% від вартості замовлення (згідно тарифів Нової Пошти).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner