Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Шановний клієнт! Купуючи у нас, ви автоматично погоджуєтесь з умовами інтернет-магазину. Щоб уникнути непорозумінь, просимо Вас ознайомитися з правилами вирішення проблем у разі покупки на нашому сайті. 1. Спосіб оплати Ви вибираєте самостійно: безготівковий розрахунок, готівкою при отриманні безпосередньо зі складу, післяплати. 2. Спосіб доставки: самовивіз, кур'єром, Нова Пошта. 3. Ми поважаємо наших клієнтів та відповідально ставимося до Ваших замовлень, тому безпосередньо перед відправленням товар перевіряється на якість, відсутність пошкоджень, забруднень та укомплектовується належним чином, щоб не виникло розірвання упаковки, деформації та інших пошкоджень замовленої Вами продукції. 4. Ми не відповідаємо за можливі пошкодження в процесі транспортування. 5. Будь ласка, перевіряйте товар при отриманні на пошті. Якщо Ви помітили товар з нестачею транспортування, звертайтеся до офісу компанії перевізника.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.